Wednesday 4 January 2012

nEveR sAy goODbye.. 2o11


Selamat muncul untuk 2012.. saya mahu katakan hye.. hye.. hye... khas untuk kamu.Dan untuk 2011 saya nak katakan ''NEVER SAY GOODBYE''

2011 kamu amat bermakna buat saya.Terima kasih kerana memberikan saya pengalaman yang tidak terhingga. Ada rasa pahit, manis, masam, tawar dan banyak lagi.2011 saya sayang kamu. Saya akan ingat kamu selalu.2011 kamu dihati saya selamanya.


2011---> DiHaTiKu SeLaMaNyA

Eyh... lupa pula.. belum terlambat lagi untuk saya ucapkan walaupun agak lewat beberapa hari,hehee.Selamat Tahun Baru 2012 khas untuk korang semua.Harap tahun 2012 ini akan memberikan lebih lagi keberkatan dan kegembiraan untuk kita semua.Semoga azam tahun baru kita akan tercapai.

p/s.. ngericau/merapu


No comments:

Post a Comment

AwAs! AnDa SeDAnG DipErHaTiKaN. .FiKiR DuLu SEbeLUm bErTiNDAk. .