Thursday, 29 May 2014

finally..

Tak tahu macam mana nak terangkan apa yang saya rasakan saat ini. Apa yang saya tahu semoga semuanya berjalan dengan lancar. Mudah-mudahan semoga usaha saya selama 3 tahun ini akan berhasil... tqvm2myfamily&specialthanks2myfriends*

#lastclass*lastsem*finalyear#

Friday, 28 February 2014

GooD LucK !!!


UPSR

*
*
*

PMR

*
*
*

SPM

*
*
*

STPM

*
*
*

 

I WANT
&
I WILL MAKE SURE

I WILL GET IT

*
*
*

                        

KEEP FIGHTING
chayok chayok !!!
~ GBU ~


Tuesday, 2 July 2013

hari ini..


Tanggal 02.07 secara automatik ngingat ka aku ngagai nuan not.. 
agi ingat ku ka jaku nuan taun nyin tadi nuan madah nuan sedih laban nuan terpaksa ba spital maya birthday nuan.
ku madah jampat ge nuan gerai not taun depan ulih nyambut birthday baru. auk ka nuan nyaut ku maya nya.. tang nadai nemu ka gau tuhan lebih sayau ka nuan.. sampai saritu enda meh ku nyangka nuan ninggal ka kami ngemudah nya.. 

SELAMAT HARI PENGADA NGAGAI NUAN NOT.. 

enda berdaya ku sebenar ya not... lengauuu matt ku ke nuan not.. sedih ku not nuan nadai agi gau ku.. tapi ku akan sentiasa doakan nuan lantang belama diau din...


Monday, 24 June 2013


Not lelengau amat aku ka nuan sebenar ya.. tapi nya la apa kan daya petara lebih sayau ngagai nuan.. ngarap ka nuan semampai nyamai diau din not.. ka nemu nuan not.. sepemanjai nuan dah ninggal semampai berai blama tudah kaban... mayuh macam penanggul ditapi kaban terutama ya sepemanjai sem tu...ingat blama tudah kaban ka jaku nuan suba not ka ngena topi singit, bendar amat nuan maya nya mai kaban skul.. ni ka ba kolej tun abdul razak meh ngambi bidang pendidikan.. udah bulih tua maya nya tang enda nyadi ga.. bisi meh kebuah ya... tang semua nya cherita lama... last2 bulih tua skul ba UNIMAS.. betuah amat asai laban ulih nitih ka urang ti udah bulih dulu semina tua enda sama maya masuk.. gaga amat tudah kaban maya nya laban bisi tudah kaban gau begulai... tang teperasa tudah kaban ka begulai skul sama-sama nemu nya enda apus taun endur begulai.. asa amat ati tudah kaban.. ka nemu nuan not ngati kediri blama tudah kaban nadai kaling... engka' ya ka bisi nya enda nyamai gau begulai ya ga bansa urang.. nuan nadai ga endur sebana agi... ka pan enda tat ka ja meh not... suah ka beraie lebuh maya ka enda ulih tat ka..


Monday, 14 January 2013


MENGINGATI atau MELUPAKAN
MENINGGALKAN atau DITINGGALKAN
MEMUNGKIRI atau DIMUNGKIRI

Ketiga-tiga perkara ini merupakan perkara yang saling berkaitan dengan kehidupan setiap insan.
Jika diberi pilihan untuk memilih yang mana satukah yang akan menjadi pilihan korang?

Pada saya perkara pertama adalah sangat rumit.
Saya takut untuk melupakan tetapi untuk mengingati adalah sesuatu yang membawa kepada kesakitan.

Untuk melupakan adalah sesuatu yang sangat mustahil.. 
kerana setiap kenangan yang kita ada akan bersemadi di dalam ingatan untuk selamanya..
melainkan kita lupa ingatan.


I miss You
it's hard for me to forget you

BUT
for remember you it's make me feel sick

I choose 
to remember you
forever and ever

 Rest In Piece (r.i.p)
to my 
BELOVED FRIEND


Sunday, 13 January 2013


KESEMPURNAAN

Soalan yang slalu berada dalam kotak pemikiran kita :

Adakah semua orang sempurna?
Adakah saya sempurna?
Kenapa saya tidak cantik macam orang lain?
Kenapa saya tidak pandai macam orang lain?

 KENAPA? KENAPA? DAN KENAPA?

Jawapannya ada dalam diri kita sendiri :

belajar untuk menerima diri sendiri seadanya

EVERYBODY IS PERFECT

Paling penting ialah :


~ think positive ~