Wednesday, 20 April 2011

Favourite Color



hye semua..

Ape kabar korang..??Pasti sihat ne..kalau xsihat pon kena gak sihat.huhuhu..chaiyokkk!!!
Ermm nak cakap pe ye..korang,ari ne momo nak ceter pasal kolor..''WARNA KESUKAAN''
Hehe..korang semua pasti ade warna kesukaan kan..kalau xbanyak pon satu gerenti ade ne..hehe

Korang nak tau tak..sejak akhir2 ne momo terlebih dengan kolor pink...adoiii..xtau la knape sedangkan kolor tu bukan pon Favourite color momo..ish3...asal erk..adoiii.pening2...hahahahahahahahahahahaha..Korang nak tau tak..kbyakan baju momo kolor pink..handfon,beg..termasuk la blog momo ne..adohaiii parah2..

Orang cakap kolor pink ne terlampau ladies sangat..momo percaya korang smua ni pon pasti punyai anggapan yang sama...huhuhu...ala2 pinky gitu..haha..bestfriand momo penah cakap kat momo,''jangan sampai ko jadi gadiz pinky plak mcm si DS''.......sbb kat sekolah momo dulu ade sorang pelajar tu taksub sangat dengan kolor pink..heheh..

p/s:ops...!!!soe k.pink..hahaha

1 comment:

  1. ehem3.... kak pink punyer kaler fevret tuh..ish3 mner leh kidnap..sob3

    ReplyDelete

AwAs! AnDa SeDAnG DipErHaTiKaN. .FiKiR DuLu SEbeLUm bErTiNDAk. .